המרחבים המשותפים יבואו לידי ביטוי במיוחד במבנה התיכון.

מרחב משותף - לכל שיכבה (בתיכון) ייועד מרחב משותף רב שימושי בו ניתן לנוח, להיפגש, ללמוד ביחד, לעבוד על פרויקטים, לצפות בסרטים, לקיים הרצאות ועוד.

בכניסה לכל זוג שכבות ( ט'-י', יא'-יב') יהיה מרחב להתכנסות אנשי הבית, מושבי פרלמנט וכו'.

חצר בית הספר תשמש מרחב למידה לכל דבר. החצר תצויד בתשתית טכנולוגית מתאימה, מרחבי גינון, קיוסק, פינות ישיבה ומפגש ומתקני אופניים.

המרחבים המשותפים, כשאר מרחבי בית הספר, ישמשו כחללי תצוגה עבור עבודות תלמידים ותוצרים של פרויקטים.

מרחבים ייעודיים - יוקצו מרחבים לפעילות מקצועית כגון: אמנות (גם בחטיבת הביניים) ועוד.

קהילה וסביבה

ככל שהילדים יגדלו, מרחב הלמידה של בית הספר יתפרש לשכונה הקרובה ולרחבי העיר חולון. במסגרת העבודה על הפרויקטים, הילדים יצאו מבית הספר ללמוד ולעבוד עם הקהילה במקומות שונים כגון: השכונה, מוזיאונים בעיר, מרחבים אקדמיים, פארקים ציבוריים וכדומה. בנוסף, בכיתות הגבוהות הילדים יתנסו בהתמחויות אצל בעלי מקצוע במקומות עבודה ברחבי העיר.

מרחב דיגיטלי

אתר בית הספר משמש מקום מפגש וירטואלי ללמידה מגוונת. באתר פורומים שונים עבור תקשורת ועבודה משותפת של הילדים ובין הילדים והצוות. בנוסף, האתר יכיל קישורים למאגרי מידע מקצועיים שיתמכו בתהליכי הלמידה. כל ילד ינהל תלקיט דיגיטלי בו הוא ירכז ויתעד את תהליכי ותוצרי הלמידה האישיים והקבוצתיים.