מיני פרויקט פתיחת שנת הגמר, עיצוב, כיתה יב

לקראת תחילת פרויקטי הגמר בכיתה יב, שעוסקים כולם ביום-יום ובסביבה הקרובה, התחלנו את השנה בפרויקט קטן משותף בו בנינו את סביבת בית הספר, קילומטר רבוע, בקנה מידה 1:500

התחלנו מלהבין איפה אנחנו ובנינו באופן חלקי את הסביבה הקיימת - בית הספר, איזור תעשייה, פארק פרס, קריית שרת ותחילת הדיונות. בהמשך כל תלמיד או זוג תלמידים קיבלו מקטע מודל שהם אחראים עליו באופן עצמאי, כל תלמיד בוחר אם לבנות בהתאם למציאות או מציאות משופרת או בעולם דמיוני

הפרויקט היה חגיגה של רוח יצירה, מצד אחד נטולת דאגות, ומצד שני תוך התחלה של מחשבה על העולם האמיתי ועל האפשרות ליצור עולם טוב יותר. לאורך הפרויקט, שהיה מבוסס על עבודה אישית עצמאית, הוצגו חומרים תיאורטיים שאמורים לפתוח את התלמידים לנעשה בעולם ולעורר רעיונות ליצירה אישית. החומרים שהוצגו התמקדו באדריכלות עכשווית, וברגעים מתולדות האדריכלות בהם אדריכלים הציעו אדריכלות דמיונית ככלי לשיפור המציאות

11 ספטמבר - 3 אוקטובר 2017

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

דוגמאות מתוך חומרים שהוצגו בכיתה - תכנונים אדריכליים שלא נבנו: אומה, ארכיגרם, קוסטרוקטוביזם רוסי