מי אנחנו
מי אנחנו
קמפוס פרס בחולון (ברוח HTH), הוקם בשנת 2012 (תשע"ג) כבית ספר ייחודי, חדשני ומתקדם של למידה משמעותית, מבוססת פרויקטים המכוונת לקהילה. הלמידה בבית הספר מבוססת על מודל שפותח ברשת בתי הספר High Tech High שבסן דייגו, ארה"ב. בבית הספר שואפים לפתח בקרב התלמידים תפיסה רחבת אופקים, רב תרבותית, בעלת רגישות חברתית השואפת למצוינות ואחריות אישית תוך בניית אמון ושיח דיאלוגי. פדגוגיית הליבה בבית הספר היא למידה מבוססת פרויקטים - (PBL - Project Based Learning), שמותאמת לתכנית הלימודים של משרד החינוך.
קמפוס פרס בחולון (ברוח HTH), הוקם בשנת 2012 (תשע"ג) כבית ספר ייחודי, חדשני ומתקדם של למידה משמעותית, מבוססת פרויקטים המכוונת לקהילה. הלמידה בבית הספר מבוססת על מודל שפותח ברשת בתי הספר High Tech High שבסן דייגו, ארה"ב. בבית הספר שואפים לפתח בקרב התלמידים תפיסה רחבת אופקים, רב תרבותית, בעלת רגישות חברתית השואפת למצוינות ואחריות אישית תוך בניית אמון ושיח דיאלוגי. פדגוגיית הליבה בבית הספר היא למידה מבוססת פרויקטים - (PBL - Project Based Learning), שמותאמת לתכנית הלימודים של משרד החינוך.
בבית הספר עוברים התלמידים.ות מסע אישי לימודי פעיל, רב תחומי, ההתנסותי ומרתק ששם דגש על הטמעת ערך האחריות האישית המוביל למצוינות אישית ולפיתוח יכולותיהם/ן וכישרונותיהם/ן, כאזרחי/ות המאה ה-21. הלמידה בבית הספר היא רב תחומית, משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות, מחוברת לעולם האמיתי ולעולמו של התלמיד/ה באמצעות פרויקטים התנסותיים המלווים במומחים מהאקדמיה מהתעשייה, מחברות וארגונים חברתיים ו/או אישים העוסקים בתחומי הדעת השונים ועוד. כל זאת מתוך שאיפה שתלמידינו יצאו לעולם כאנשים ערכיים, ביקורתיים, יצירתיים ופעילים.
בבית הספר עוברים התלמידים.ות מסע אישי לימודי פעיל, רב תחומי, ההתנסותי ומרתק ששם דגש על הטמעת ערך האחריות האישית המוביל למצוינות אישית ולפיתוח יכולותיהם/ן וכישרונותיהם/ן, כאזרחי/ות המאה ה-21. הלמידה בבית הספר היא רב תחומית, משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות, מחוברת לעולם האמיתי ולעולמו של התלמיד/ה באמצעות פרויקטים התנסותיים המלווים במומחים מהאקדמיה מהתעשייה, מחברות וארגונים חברתיים ו/או אישים העוסקים בתחומי הדעת השונים ועוד. כל זאת מתוך שאיפה שתלמידינו יצאו לעולם כאנשים ערכיים, ביקורתיים, יצירתיים ופעילים.
הלימודים מתבססים גם על פלטפורמות למידה דיגיטליות, ריבוי טיוטות, עבודת צוות ועבודה אישית ברבדי חשיבה שונים תוך טיפוח של יצירתיות, יכולות פרזנטציה מול קהל ותהליכים רפלקטיביים ייחודיים המקדמים חשיבה ועשייה. הערכת הלמידה מבוססת על מודל רב ממדי ייחודי, שבו בנוסף לידע שהתלמידים/ות רוכשים/ות, ישנה התייחסות גם למיומנויות שנדרשו בפרויקט וכן לשימוש בהרגלים שנרכשו במהלכו.
הלימודים מתבססים גם על פלטפורמות למידה דיגיטליות, ריבוי טיוטות, עבודת צוות ועבודה אישית ברבדי חשיבה שונים תוך טיפוח של יצירתיות, יכולות פרזנטציה מול קהל ותהליכים רפלקטיביים ייחודיים המקדמים חשיבה ועשייה. הערכת הלמידה מבוססת על מודל רב ממדי ייחודי, שבו בנוסף לידע שהתלמידים/ות רוכשים/ות, ישנה התייחסות גם למיומנויות שנדרשו בפרויקט וכן לשימוש בהרגלים שנרכשו במהלכו.
יחס אישי מכבד ודיאלוגי
יחס אישי מכבד ודיאלוגי
בבית הספר אנו מקיימים שיח אנושי מכבד. אנחנו מאמינים בקשר האישי בין מבוגרים לתלמידים ויוצרים מרחב אמון דיאלוגי. צוות המורים והצוות המסייע מלווים את התלמיד במסע אישי של למידה, התבגרות והתפתחות תוך הטיית אוזן קשבת ולב מבין לצד הקפדה על כללי התנהגות נאותה ולקיחת אחריות אישית וקהילתית.
בבית הספר אנו מקיימים שיח אנושי מכבד. אנחנו מאמינים בקשר האישי בין מבוגרים לתלמידים ויוצרים מרחב אמון דיאלוגי. צוות המורים והצוות המסייע מלווים את התלמיד במסע אישי של למידה, התבגרות והתפתחות תוך הטיית אוזן קשבת ולב מבין לצד הקפדה על כללי התנהגות נאותה ולקיחת אחריות אישית וקהילתית.