אזרחות נתיב שותפי פיתוח, כיתה יא׳ - תשפ״ד 
מיומנויות והרגלים: ישום עקרונות של מושגים | קריאה והבעה חזותית | חשיבה ביקורתית | יכולת ניתוח אירועי אקטואליה | שימוש בדמיון | נקיטת עמדה מושכלת | עבודת צוות 
תוצר: סיפורי ילדים מאוירים בפלסטלינה ובשילוב AI | העברת שעת סיפור לילדי כיתה ג 
לימוד הוויה דמוקרטית מתרחשת בחיי היום יום של כולנו כמעט מבלי להרגיש, החל מקריאת עיתון, צפיה בסדרת טלוויזיה, סרט ועד קריאת סיפורי ילדים. בסיפורי ילדים קיימת פלטפורמה של מיצוי רעיון בפשטות, מתוך חיפוש אחר מסר ברור להתנהגות המובילה את הקורא לבחירת דרך החיים שלו. במקביל לכך, במשלי חיות יש פלטפורמה מאפשרת דמיון המשלב בין מסר אנושי לבין עולם התוכן האסוציאטיבי שמגיע עם הבחירה בחיה מסויימת.  הפרויקט שאף לדלג בין ידע אזרחי, קריאה ביקורתית של המציאות, דמיון ואינטואיציה. השילוב בין לימוד של זכויות אדם לבין כתיבה ואיור של ספר ילדים מאפשר הזרה של נושאים אקטואליים מעוררי אמוציות, עידוד דמיון ככלי עבודה וחיפוש אחר מהות הקונפליקט והעברתו. ההתנסות בכתיבת שעת הסיפור והעברתה איפשרה לתלמידים להתמודד עם המסרים המורכבים שאותם כתבו, לייצר סביבם שיח המאפשר הגעה למסקנות המייצרות נורמות לקיומה של חברה דמוקרטית. 
צוות: נועה הרדוף, דיקלה רוטברט, עמיר אברמוביץ׳ והלה ברודי 
 גברת חפרפרת.pdf
גברת חפרפרת.pdf באני מלך הארנבים.pdf
באני מלך הארנבים.pdf קוקוסים בננות ואמונה.pdf
קוקוסים בננות ואמונה.pdf מהומה בשונית.pdf
מהומה בשונית.pdf האריה והלביאה.pdf
האריה והלביאה.pdf מלחמו.pdf
מלחמו.pdf החשופיות.pdf
החשופיות.pdf הקרב על השיוויון.pdf
הקרב על השיוויון.pdf החגיגה שנהרסה.pdf
החגיגה שנהרסה.pdf הלביאה והחרדון.pdf
הלביאה והחרדון.pdf בלאגן בגונגל.pdf
בלאגן בגונגל.pdf תנינה ונקאי.pdf
תנינה ונקאי.pdf הפסטיבל בקרחת היער.pdf
הפסטיבל בקרחת היער.pdf מלחמת הדבש.pdf
מלחמת הדבש.pdf מרוץ הרכיכות.pdf
מרוץ הרכיכות.pdf היער השרוף.pdf
היער השרוף.pdf הסופה הגדולה.pdf
הסופה הגדולה.pdf שמועה קטנה.pdf
שמועה קטנה.pdf מהומה בחווה.pdf
מהומה בחווה.pdf מפצח.ת האגוזים.pdf
מפצח.ת האגוזים.pdf מעשיה בקן הנמלים.pdf
מעשיה בקן הנמלים.pdf ההבדל הוא בפסים.pdf
ההבדל הוא בפסים.pdf עיירת הכלבלבים.pdf
עיירת הכלבלבים.pdf חוקי הגונגל.pdf
חוקי הגונגל.pdf מי גר בנהר.pdf
מי גר בנהר.pdf היער הקסום.pdf
היער הקסום.pdf