במגוון פרויקטים, במסגרת לימודי האמנות בכיתה ז, והעיצוב בכיתה י, בחרנו להתמקד במיומנויות של שרטוט הנדסי

שרטוט הנדסי לרוב לא נחשב חלק מעולם האמנות, ונתפס כפעולה טכנית או פונקציונאלית - הנדסית במקום יצרתית

השרטוט ההנדסי מאפשר דיון אחר במסגרת לימודי אמנות או עיצוב, דיון שמאפשר העמקה בטכניקה במקום חיפוש אחר שפה אישית. ועם זאת, אין שני שרטוטים דומים, הסגנון האישי מתגבש ופורץ מתוך כל עבודה. התלמידים חווים דרך עבודה מדוייקת וממושמעת את הראייה האישית שלהם מתגבשת בקו מתוך הדף הלבן.

דוגמאות מתוך מספר פרויקטים שמשלבים שרטוט הנדסי

אוכלים מדעים - מדעים ואמנות

אוכלים מדעים.pdf

צוללת - מדעים ואמנות

01 צוללת.pdf

מבוך - מתמטיקה ואמנות

מבוך.pdf