אינפוגרפיקה של מיעוטים

מגמת אזרחות גלובלית, כיתה יא, תשפ״ב

רציונל הפרויקט: כחלק מביסוס ההבנה על הקשר בין ידע לבין דימוי, התנסנו בהעברת ידע מתוך חקר באמצעות אמצעים גרפיים הכוללים דימויים בנושאי שפה, דת, ולאום. בכך התלמידים רכשו כלי להנשת ידע "רציני" בצורה "קלילה".


מהלך הפרויקט:

הקניית ידע - מושגים סוציולוגיים בנושא מיעוטים

חקר מדינה על מיעוטיה - חלוקות שונות של סוגי מיעוטים

מהי אינפוגרפיקה וכיצד יוצרים כזו?

הגשה וביקורת עמיתים

ידע: קבוצות מיעוט | הגדרות של מיעוט | זכויות קבוצה

שאלה פוריה: איך מדמים מיעוט?

משך הפרויקט: חודשיים וחצי

מיומנויות והרגלים: חקר | העברת ידע לייצוג גרפי | שיתוף פעולה | יצירתיות | חשיבה קולאזית

תוצר: פוסטר אינפוגרפיקה מבוסס חקר המייצג מיעוטים באחת ממדינות העולם.


מורה: דיקלה רוטברט