פרויקטי גמר בעיצוב בעיצוב תשע״ח

משך הפרויקט: שנתי, בהנחיית ענבל הלצר

מיומנויות והרגלים: גיבוש תחום עיניין אישי, חקר, למידה עצמאית, מימוש בחומר של רעיון מופשט

פרויקט הגמר מהווה סיכום של כל מה שנלמד במגמה. לאחר שנתיים בהם התלמידים מתנסים בפרויקטים מסוגים שונים, בכיתה יב כל תלמיד בוחר תחום עיניין ומייצר פרויקט ייחודי-אישי במשך חצי שנה

הפרויקט מחייב שימוש במיומנויות עיצוביות-מקצועיות שנצברו לאורך המגמה כגון עבודה בחומר, העברת מסר חזותי, קשר בין תוכן לצורה ופיתוח סגנון אישי. כל פרויקט מציב סוגיה רלוונטית בעולם ודרך מחקר ועשייה עיצובית ובתגובה מעלה שאלות ו/או מציע פתרונות

בניגוד לפרויקטים קודמים במגמה, בפרויקט הגמר גם האחריות על תכנון וניהול הפרויקט עוברת לתלמידים. התלמידים לא רק מבצעים פרויקט, אלא לוקחים אחריות על כל השלבים בדרך, בחל מרעיון ראשוני, חלוקה לשלבי ביניים, חלוקת זמנים ומשאבים

הפוסטרים המוצגים, הינם התוצר סופיים בפרויקט, המיועדים להציע קונספט עיצובי מלא. כל תוצר לווה במחקר, תיק פרויקט ותהליך, בדומה לעולם האמיתי התוצרים מוצגים בפני עצמם ללא הצגת תהליך

סופי.pdf
ליעד.pdf
ניקול.pdf
סהר.pdf
אדל.pdf
רותם.pdf
אמיר.pdf
גיא.pdf
נדב.pdf
שיר חנון.pdf
שאנל.pdf
שיר עזריאל.pdf
דור ספס.pdf
דור פולק.pdf
בן עמית.pdf
שי לי איתי.pdf
לינור לירז.pdf
עמית.pdf
חן.pdf
ספיר.pdf
יהונתן.pdf
לין.pdf
נוי אוריה.pdf
נועה עדי שירז.pdf